Regulamin korzystania z placu sportowo - rekreacyjnego w Tarnawie Dolnej

  1. Właścicielem i zarządcą ogólnodostępnego PLACU SPORTOWO – REKREACYJNEGO w Tarnawie Dolnej /zwanym dalej placem/ jest Gmina Zembrzyce, a Administratorem jest – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Tarnawie Dolnej.
  2. Plac jest obiektem ogólnodostępnym-wielofunkcyjnym.
  3. Korzystanie z placu jest bezpłatne. Użytkownicy mogą korzystać z placu, pod warunkiem, że użytkują go zgodnie z jego przeznaczeniem.
  4. Z placu można korzystać w godzinach:
    • od 8:00 do 19:00 w miesiącach: marzec, kwiecień, październik, listopad,
    • od 8:00 do 21:00 w miesiącach: maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień.
  5. Plac jest nieczynny w miesiącach: grudzień, styczeń, luty.
  6. W uzasadnionych przypadkach Administrator może podjąć decyzję o otwarciu i zamknięciu placu w innych godzinach i dniach niż określone w pkt 4 i 5.
  7. Za dzieci i młodzież korzystającą z placu odpowiedzialność ponoszą rodzice bądź ich opiekunowie.
  8. Dzieci poniżej 7 roku życia mogą przebywać na terenie placu zabaw wyłącznie pod opieką rodziców, opiekuna prawnego lub osoby dorosłej upoważnionej przez rodzica lub opiekuna prawnego, natomiast dzieci powyżej 7 roku życia za zgodą rodziców lub opiekunów prawnych.
  9. Każda osoba korzystająca z urządzeń znajdujących się na placu ma obowiązek zapoznać się z zasadami korzystania z tych urządzeń.
  10. Z zestawu gimnastycznego mogą tylko korzystać osoby powyżej 14 roku życia o max. wadze 120 kg.
  11. Wykonywanie ćwiczeń na zestawie gimnastycznym może być niebezpieczne.
  12. Gmina nie ponosi odpowiedzialności za wypadki i szkody na osobie i mieniu zaistniałe w czasie korzystania z placu oraz za rzeczy pozostawione na terenie placu.
  13. Na placu obowiązuje zakaz:
    1) używania placu niezgodnie z przeznaczeniem;
    2) wprowadzania i użytkowania sprzętu niezgodnego z przeznaczeniem na danym obiekcie; a w szczególności używania: rowerów, motorowerów, deskorolek, rolek itp.;
    3) używania na placu zabaw butów piłkarskich na wysokich, jak i metalowych korkach oraz butów z kolcami;
    4) używania na placu zabaw butów na szpilkach;
    5) wchodzenia na teren obiektu w obłoconych butach;
    6) zaśmiecania obiektu;
    7) korzystania z obiektu i jego urządzeń w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem;
    8) przeszkadzania w zajęciach lub grze;
    9) zakłócania porządku i używania wulgarnych słów;
    10) palenia ognisk oraz używania materiałów pirotechnicznych i szkodliwych substancji chemicznych;
    11) załatwiania potrzeb fizjologicznych na terenie obiektu i w jego otoczeniu;
    12) wprowadzania zwierząt;
    13) palenia tytoniu i spożywania alkoholu oraz korzystania z obiektu w stanie nietrzeźwym.
    Dziennik Urzędowy Województwa Małopolskiego – 2 – Poz. 316
  14. Każdy korzystający z placu jest zobowiązany do zapoznania się z jego Regulaminem i do
    przestrzegania jego postanowień w trakcie korzystania.
  15. O każdym zaistniałym wypadku na placu należy powiadomić Administratora lub właściciela obiektu.
  16. Administrator jest upoważniony do czasowego wyłączenia z użytkowania placu lub jego części.
  17. Wszelkie akty wandalizmu lub inne niebezpieczne zdarzenia oraz usterki mające miejsce na terenie
    placu należy zgłaszać u Administratora lub w Urzędzie Gminy Zembrzyce pod nr telefonu - 33 8746002.
  18. Nr telefonu alarmowego – 112.
  19. Plac może być monitorowany. Administratorem danych jest Administrator obiektu.