Wójt Gminy Zembrzyce ogłasza konkurs na stanowisko - Inspektor ds. administracyjnych i promocji

  1. Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Zembrzyce, 34-210 Zembrzyce 540
  2. Stanowisko urzędnicze: Inspektor ds. administracyjnych i promocji - 1 etat, pełny wymiar czasu pracy.
  3. Wymagania niezbędne:
    1. Wykształcenie wyższe administracyjne.
    2. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
    3. Pełna zdolność do czynności prawnych.
    4. Korzystanie z pełni praw publicznych.
    5. Brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
    6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
    7. Nieposzlakowana opinia.
    8.  Staż pracy – 3 lata w administracji publicznej.
    9. Bardzo dobra znajomość oraz umiejętność właściwego stosowania przepisów w zakresie ustaw: o samorządzie gminnym, o dostępie do informacji publicznej, kodeks podstępowania administracyjnego, o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz rozporządzenia z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( Dz. U. z 2011 r. nr 14 poz. 67).
  4. Wymagania dodatkowe, pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:
    1. Doświadczenie zawodowe w zakresie pracy w systemie elektronicznego obiegu dokumentów w jednostce samorządu terytorialnego.
    2. Mile widziane doświadczenie w obsłudze strony internetowej w systemie Joomla.
    3. Komunikatywność, umiejętność współpracy.
    4. Sumienność, rzetelność, dokładność, odpowiedzialność.
  5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    1) Prowadzenie sekretariatu urzędu gminy i organów gminy.
    2) Prowadzenie punktu kancelaryjnego urzędu w systemie EDOKUMENT.
    3) Prowadzenie punktu obsługi interesantów.
    4) Prowadzenie rejestru wywieszanych informacji na tablicy ogłoszeń urzędu.
    5) Zaopatrywanie urzędu w materiały biurowe.
    6) Prowadzenie rejestru delegacji.
    7) Prowadzenie ewidencji środków trwałych.
    8) Naliczanie amortyzacji i umorzeń środków trwałych.
    9) Przygotowanie stosownych sprawozdań dotyczących środków trwałych.
    10) Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania i innych depozytów.
    11) Prowadzenie ewidencji analitycznej pozostałych środków trwałych.
    12) Publikacja informacji na stronach BIP urzędu gminy.
    13) Obsługa, redagowanie strony internetowej urzędu gminy.
    14) Redagowanie informacji i artykułów informacyjnych i promocyjnych, w celu ich publikacji na stronie internetowej urzędu, w gazecie gminnej i innych mediach.
    15) Wykonywanie dokumentacji fotograficznej z wydarzeń odbywających się na terenie gminy Zembrzyce.
    16) Zastępowanie pracownika ds. rady gminy.
    17) Prowadzenie rejestru umów i porozumień i publikacja danych w rejestrze umów prowadzonym przez Ministra Finansów.
  6. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
    Praca ma charakter biurowy w Referacie Organizacyjnym w Urzędzie Gminy Zembrzyce. Wymiar czasu pracy 1 etat, równoważny system czasu pracy, obowiązująca norma czasu pracy w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy w przyjętym okresie rozliczeniowym wynosi 8 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin w tygodniu.
    Pracownik będzie miał bezpośredni kontakt z petentami. Stanowisko wyposażone jest w sprzęt komputerowy. Pracownik będzie wykonywał zadania określone zakresem czynności i będzie podlegał bezpośrednio kierownikowi referatu organizacyjnego.
  7. Wymagane dokumenty:
    1) Życiorys.
    2) List motywacyjny.
    3) Kwestionariusz osobowy, z danymi kontaktowymi i nr telefonu.
    4) Dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie i staż pracy (w przypadku przedłożenia kserokopii dokumentów oryginał powinien być przedłożony podczas rozmowy kwalifikacyjnej).
    5) Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach.
    6) Aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na danym stanowisku.
    7) Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
    8) Oświadczenie kandydata o niekaralności.
    9) Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgodny na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
    10) Inne dokumenty według uznania, potwierdzające przydatność do zatrudnienia na danym stanowisku (opinie, referencje).
    11) Kandydat, który zamierza korzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

    Oświadczenia oraz kserokopie dokumentów winny być własnoręcznie podpisane.

  8. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Zembrzyce, 34-210 Zembrzyce 540 lub przesłać pocztą w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
    „Konkurs na stanowisko Inspektora ds. administracjnych i promocji”.
    Termin składania dokumentów - do 27 maja 2022 roku do godz. 12 00 .
    O dotrzymaniu terminu decyduje data i godzina wpływu dokumentów do Urzędu Gminy.
    Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
    W dalszym etapie postępowania rekrutacyjnego przeprowadzony zostanie test i rozmowa kwalifikacyjna, tylko z kandydatami spełniającymi wymogi formalne.
    O terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
    Informacja o wyniku naboru będzie opublikowana w BIP Urzędu i na tablicy ogłoszeń Urzędu.
  9. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu w Urzędzie Gminy Zembrzyce nie przekroczył 6%.