Wójt Gminy Zembrzyce zaprasza do złożenia oferty cenowej na:
„Wykonanie rozgraniczenia nieruchomości położonej w miejscowości Tarnawa Górna, oznaczonej jako działka ewidencyjna o numerze 1046/7 nieruchomością sąsiednią oznaczoną jako działka o numerze ewidencyjnym 1046/6 obr. Tarnawa Górna, gmina Zembrzyce”.

1. Zamawiający:
Gmina Zembrzyce
34-210 Zembrzyce 540
tel. 33/8746002
e-mail:

2. Tryb udzielenia zamówienia:
Zamawiający prowadzi postępowanie w formie uproszczonej – zapytania ofertowego. Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129) w przypadku udzielania zamówień, których wartość nie przekracza 130 000 zł, nie mają zastosowania przepisy wymienionej ustawy.

3. Zakres rzeczowy:
Wykonanie wszelkich czynności formalno-prawnych związanych z rozgraniczeniem przedmiotowej nieruchomości w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, w tym m.in.
a. analizę stanu prawnego nieruchomości,
b. wyznaczenie terminu i przeprowadzenie czynności ustalenia granic w trybie
rozgraniczenia na gruncie,
c. sporządzenie oraz zaewidencjonowanie w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji
Geodezyjnej i Kartograficznej w Suchej Beskidzkiej stosownej dokumentacji
geodezyjnej, celem wydania decyzji administracyjnej.
d. dostarczenie kompletnej dokumentacji geodezyjnej, niezbędnej do wydania decyzji
o rozgraniczeniu nieruchomości do Wójta Gminy Zembrzyce.

4. Termin realizacji zadania: do 8 miesięcy od podpisania umowy.

5. Termin i miejsce składania ofert:
Oferty należy składać na załączonym formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 – w terminie do 06.08.2021 r. w sekretariacie Urzędu Gminy Zembrzyce, 34-210 Zembrzyce 540 lub w formie elektronicznej na adres: .

Zamawiający zleci wykonanie prac Wykonawcy, którego ofertę uzna za najkorzystniejszą ze względu na zaproponowaną cenę, termin realizacji zamówienia i jakość świadczonych usług.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od wyboru oferty, bez podawania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.

 Załącznik:
1. Formularz ofertowy

Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Zembrzyce, 34-210 Zembrzyce 540, tel. 33 8746 002
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się
z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: .
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zwanego dalej „zamówieniem”.
4. Pani/Pana danych osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – jako niezbędne do wykonania umowy, której jest Pani/Pan stroną lub do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy, a także na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO – jako niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na mocy przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 869 ze zm.) oraz innych przepisów prawa.
5. Pani/Pana dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
6. Administrator nie ma zamiaru przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu zakończenia realizacji zmówienia i zakończenia okresu archiwizacyjnego określonego przepisami prawa;
8. W związku z przetwarzaniem przez Administratora Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu:
1) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do otrzymania kopii danych podlegających przetwarzaniu;
2) prawo żądania sprostowania danych osobowych które są nieprawidłowe, a także prawo żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych ;
3) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, w następujących przypadkach:
a) gdy kwestionuje Pani/Pan prawidłowość danych osobowych – na okres pozwalający Administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych,
b) jeżeli przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a Pani/Pan sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystania,
c) Administrator nie potrzebuje już danych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne Pani/Panu do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
d) Jeżeli wniosła/wniósł Pani/Pan sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 RODO wobec przetwarzania – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu.
4) prawo do przenoszenia danych na zasadach określonych w art. 20 RODO.
9. W związku z przetwarzaniem przez Administratora Pani/Pana danych osobowych nie przysługuje Pani/Panu:
1) prawo do usunięcia danych osobowych, gdyż na podstawie art. 17 ust. 3 lit. b), d) oraz e) RODO – prawo to nie ma zastosowania w związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym w ust. 3;
2) prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż nie ma ono zastosowania, jeżeli podstawę prawną przetwarzania tych danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. b) lub c) RODO.
10. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, pod adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
11. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy. Niepodanie danych osobowych wyklucza możliwość udzielenia zamówienia.
12. Nie podlega Pani/Pan decyzjom, które opierają się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 RODO.

docFormularz oferty na wykonanie rozgraniczenia nieruchomości28.5 KB