Informacja dotycząca projektu pn: „Promocja wydarzeń kulturalnych w Gminie Zembrzyce poprzez zakup hali namiotowej”

 

 

Gminne Centrum Kultury i Czytelnictwa informuje, że w ramach projektu pn,:

„Promocja wydarzeń kulturalnych w Gminie Zembrzyce poprzez zakup hali namiotowej
służącej do obsługi cyklicznych imprez gminnych” w ramach działania „Małe Projekty” – Oś IV Leader Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. 

mającej na celu rozwijanie aktywności społeczności lokalnej i poprawę jakości życia mieszkańców Gminy Zembrzyce poprzez zwiększenie dostępu do wydarzeń kulturalnych, sportowych, współfinansowanego  ze środków Unii Europejskiej, została zakupiona hala namiotowa.

 W dniu 6 grudnia 2013 r. sfinalizowano zakup hali namiotowej dzięki której mieszkańcy gminy od dawna wykazujący się inicjatywą,  będą mogli zrealizować plany związane z organizacją imprez kulturalnych, bez względu na warunki atmosferyczne. Automatycznie uatrakcyjni się oferta imprez kulturalnych i rekreacyjno-sportowych, co bez wątpienia zwróci uwagę turystów.

Inicjatywa wzmocni współpracę samorządów z organizacjami pozarządowymi i będzie alternatywą dla braku oferty spędzania wolnego czasu  dla dzieci i młodzieży.

 

Dodano w dziale Projekty unijne , Zrealizowane 1912 dni temu