OBWIESZCZENIE WÓJTA GMINY ZEMBRZYCE o przystąpieniu do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Zembrzyce

OBWIESZCZENIE

WÓJTA GMINY ZEMBRZYCE

 o przystąpieniu do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Zembrzyce 

Na podstawie art. 11 pkt 1 Ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
(Dz. U. z 2020 r., poz. 293 z późn. zm.) oraz art. 39 ust. 1, art. 40 w związku z art. 46 pkt 1 i art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021 r., poz. 247),

zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy Zembrzyce Uchwały Nr XIX/186/21 z dnia 26 lutego 2021 r. w sprawie: przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Zembrzyce, w zakresie zmiany ustaleń tekstowych w rozdziale 10.2 „Obszary narażone na osuwiska” oraz w rozdziale 11.3. „Dopuszczalny zakres zmian zapisów Studium w nowych edycjach planów miejscowych”.

Ww. Uchwała została zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Zembrzyce.

Zainteresowani mogą składać wnioski dotyczące zmiany studium oraz uwagi i wnioski dotyczące prognozy oddziaływania na środowisko w terminie do dnia 14.05.2021 r. włącznie.

Wnioski do zmiany studium w wyżej wymienionym zakresie, należy składać w formie papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej lub formularzy zamieszczonych w Biuletynie Informacji Publicznej tut. Urzędu,  z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której wniosek  dotyczy.

Uwagi i wnioski do prognozy oddziaływania na środowisko mogą być wnoszone:

-         w formie pisemnej na adres: Urząd Gminy Zembrzyce, 34-210 Zembrzyce 540,

-         ustnie do protokołu, Urząd Gminy Zembrzyce, 34-210 Zembrzyce 540,

-         za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym na adres: gmina@zembrzyce.pl.

 

 WÓJT GMINY ZEMBRZYCE

                                                                                                                                                             mgr Łukasz Palarski

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) – dalej: „RODO” informuję, że:

1)    Administratorem Państwa danych jest  Wójt Gminy Zembrzyce (adres: 34-210 Zembrzyce, Zembrzyce 540,  tel. kontaktowy : 33 8746 002)

2)    Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: iodo@zembrzyce.pl lub pisemnie na adres Administratora.

3)    Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procedury sporządzania zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Zembrzyce  na podstawie art. 11 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2020r. poz. 293 z późn. zm.), jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO)

4)    Państwa dane będą przechowywane wieczyście  (kat. archiwizacji A) na podstawie przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020r. poz. 164 z późn.zm.)

5)    Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.

6)    Państwa dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).

7)    W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:

a)    prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii– z tym że w przypadku gdy dane osobowe nie zostały zebrane od osoby, której dane dotyczą, to realizacja prawa do informacji o źródle ich pozyskania (art. 15 ust. 1 lit. g RODO) przysługuje, jeżeli nie wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane te pozyskano- art. 8a ust. 1 ustawy z 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2020r. poz. 293 z późn. zm.),

b)    prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

c)     prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

d)    prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);

8)    Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe. Nieprzekazanie danych skutkować będzie pozostawieniem wniosku bez rozpatrzenia.

9)    Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

Do pobrania

  • WNIOSKI_UWAGI DO STUDIUM_wzór - - Pobierz »
    Rozmiar: 45.50 KB
  • Klauzula_informacyjna_dotyczaca_przetwarzania_danych_osobowych_w_toku_sporzadzania-studium - - Pobierz »
    Rozmiar: 313.32 KB
Dodano w dziale Komunikaty i Ogłoszenia 31 dni temu